TILMELDING

Er du/I interesseret i at få et øvelokale hos Musikforeningen Vesterbro, så kan du udfylde denne formular.

MUVE har 9 øvelokaler på Staldgade 27 i Den Brune Kødby og en øvecontainer på Århusgade 103 ved Østerbrohuset på Østerbro - og vi arbejder på også at kunne tilbyde øvelokaler i andre bydele af København - så tilmeld dig eller dit band, - så skal vi nok kontakte dig/jer, hvis vi får øvelokaler i din bydel. Det gælder både, hvis du vil have et solist eller baggearsøvelokale.

Så vil du blive kontaktet, når der er et ledigt lokale, som passer til dine/jeres behov. MUVE har baggearslokaler, hvor der er fuld udstyr (2 guitarforstærkere, 1 basforstærker, trommesæt, keyboard og sanganlæg), solistlokale, (1. guitar,forstærker, 1. basforstærker, akustisk klaver og sanganlæg) . Man deler lokalerne med andre medlemmer og får tildelt mindst 6 timer fast øvetid pr. uge fordelt på 3 x 2 eller 2 x 3 timer - og man kan derudover booke flere tider, når der er ledigt.
  • Karbonbaseret humanoid livsform-tjek
bækkener