TILMELDING

Er du/I interesseret i at få et øvelokale hos Musikforeningen Vesterbro, så kan du udfylde denne formular. MUVE har i øjeblikket øvelokaler på Staldgade 27 i Den Brune Kødby - men vi arbejder på også at kunne tilbyde øvelokaler i andre bydele af København - så tilmeld dig eller dit band, - så skal vi nok kontakte dig/jer, hvis vi får øvelokaler i din bydel. Det gælder både, hvis du vil have et solist eller baggearsøvelokale. Så vil du blive kontaktet, når der er et ledigt lokale, som passer til dine/jeres behov. MUVE har baggearslokaler, hvor der er fuld udstyr (2 guitarforstærkere, 1 basforstærker, trommesæt, keyboard og sanganlæg), solistlokale, (1. guitar,forstærker, 1. basforstærker, akustisk klaver og sanganlæg) . Man deler lokalerne med andre medlemmer og får tildelt mindst 2 faste øvetider af 3 eller 4 timer pr. uge - og man kan derudover booke op til 3 tider mere, når der er ledigt.
bækkener